Trúfnite si na jemnosť! ( slušnosť)

Autor: Kristína Géciová | 27.3.2012 o 23:21 | Karma článku: 5,68 | Prečítané:  266x

Podľa niektorých milé, pre iných zas otravné, pre mňa zahanbujúce. Slova na letáku farby ktorá nám pripomína fialovú alpskú kravičku Milku, pre mňa znejú desivo a za každým keď si ich prečítam mi po chrbte behá mraz.  Nie že by som nesúhlasila  s tým aby niekto „pomáhal panej s kočíkom“ či „privítal revízora s úsmevom“, pravidla slušnosti mi nie sú cudzie, len ma trošku zarmucuje, že veľa krát čaká pani márne s kočíkom na dákeho gentlemana aby jej pomohol, a rovnako márne niekedy čakajú iné staršie pani aby im niekto uvoľnil miesto na sedenie o privítaní revízorov s úsmevom ani nehovorím..to je osobitá kapitola s ktorou sa spája zväčša len hŕstka nadávok a opovrhnutia..

To čo ma škrie nie sú samotne plagáty..myslím že to bol v podstate dobrý nápad ( a samozrejme dobrý marketingový ťah ) len som sklamaná že nebyť tých letákov niektorým ľuďom by to jednoducho ako sa hovorí nedošlo. Mamička by sa mohla s kočíkom pretrhnúť, dôchodkyne posadiť do uličky medzi sedadlá  v autobuse a revízor by si mohol zaplatiť kurz sebaovládania aby pri  tých výstupoch drzých čiernych pasažierov načisto nezbláznil.

 

 Je mi ľúto, že v 21. Storočí nám niekto musí písať na letáky ako sa slušne a úctivo správať k iným... bez ohľadu na to, kde fialový plagát visí alebo kde chýba,  vždy si prosím trúfnite   na jemnosť ( slušnosť )J Lebo tá nikdy z módy nevyjde, nikdy nezovšednie a ak aj áno zoberte fixku a popíšte čo sa dá, aby sa nevytratila...

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Kupujúci Japonec? Neexistuje, tvrdia stánkari z vianočných trhov

Strávili sme jeden deň so stánkarmi, aby sme zistili ako vidia návštevníkov spoza svojich pultov.

EKONOMIKA

Deti boháčov majú vlastnú sieť, stojí za ňou Slovák

Byť bohatým je nuda, keď vás nikto nevidí.


Už ste čítali?